Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: bet_kas
Data: 2009-08-10 17:15:12
>"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>
> Ar gali atsakyti ar teiginys "dauguma žmonių girdi garsus" yra objektyviai
> teisingas, objektyviai klaidingas ar objektyviai negalima atsakyti ar jis
> teisingas ar klaidingas?

Galiu objektyviai atsakyti, kad pamacius akimis lupas tariancias garsa GA
ir tuo pat metu isgirdus ausims garsa BA smegenys ji perdirba  i garsa DA
(suvokiama kaip DA).
Taip kad objektyviai atsakyt ka jie girdi sudetinga. Dauguma zmoniu girdi
virpesius.
Detaliu prasome kreiptis i mokslininkus tyrinejancius tokius ir panasius
smegenu stebuklus.

> Gal galima plačiau kur aš tavo manymu dirbu ir ką bandau paneigti, nes
> nesupratau nieko.

Tiekto, galejau ir suklysti.

> P.S. "Gerbiamasai" ir "kliedite" vienas šalia kito žiūrisi juokingai.

Juoktis galima ir su minimalia kulturos kauke, negi butina pradet nuo zodzio
is l raides?
 :)