Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Marux
Data: 2009-08-26 14:35:49
Jo, turbut busiu tas kelias pamoka praleides :) Reiks pasiskaityt ...
O laikotarpis todel ir neaiskus, kad dabartine vyraujanti LT religija viska
sistemiskai isnaikino ir sudegino, o paskui pradejo aiskint, kad pirmoji
lietuviska knyga - Mazvydo katekizmas. Tai kas dabar irodys, kad kokiam 5-am
amziui buvo kazkokios lietuviskos (baltiskos) runos. Ka po medzius
besikarstancios ir savo valstybes neturejusios bezdziones galejo su jom
daryt
Siaip tai "Pagonybe" - krikscioniskas terminas