Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Marux
Data: 2009-09-02 10:04:51
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h7jbo2$2ns$1@trimpas.omnitel.net...

> "Marux" <marux@freemail.lt> wrote in message

> Piliakalniai - ne valstybės požymiai. Kiekvienam tulpiniui piliakalnio
> reikėjo, kad nuo kaimynų apsigint. O Kauno pilį statė vietiniai
> žemdirbiai, vadovaujami importuotų specų (visgi XIIIa.,
> Lietuva kaip valstybė jau kaip ir buvo).

:) lyg ir minejai, kad istorija domiesi, bet nezinai, kad butent piliakalniu
pagalba tavo vadinami "tulpiniai" pranesdavo vieni kitiems apie
besiartinancius priesus. O del valstybes, tai net kryziuociu istorikai
pripazista, kad Lietuvos valstybes min 1000 metu

> [...]
> Aš beveliju remtis labiau išmatuojamais kriterijais: valstybės, rašto
> būvimu,
> na ir darbo našumu (tais laikais susivedančiu į "kiek dykaduonių (karių,
> amatininkų, biurokratų, religijos veikėjų) gali išmaitinti 100
> žemdirbių").
>
> Dėl prikabinto paveiksliuko: arba skubiai tikslesnes nuorodas, arba
> priskiriu "bolševikinei mitologijai" (knyga kaip ir iš XIXa., pats
> romantizmo
> įkarštis, meninė fantazija buvo vertinama daug aukščiau už realybę).

gali cia pasiskaityt, jei netingi
http://www.culture.lt/satenai/?leid_id=747&kas=straipsnis&st_id=3961
Ir siaip, jei tikrai domiesi istorija, turejai suprast, kad beveik visi
istorikai nera objektyvus ir pateikia tik vyraujanciai ideologijai
priimtinus faktus ir isvadas, o nepriimtinus nutyli arba nekreipia i juos
demesio. Todel kartais reiketu ir paciam sveika logika vadovautis, nes pagal
tave iseitu, kad tie 100 zemdirbiu su grebliais ir sakem kelis amzius pries
puse Europos atsilaike
Bendram issilavinimui galetum pasiskaityt Gedgaudo ir Statkutes de Rosales
knygas. Taip Gedgaudas nevisai istorikas bei didelis romantikas, bet kai
kurios jo isvados tikrai vertos demesio. O prie Statkutes ir koks
Bumblauskas nelabai rastu kaip prisikabint, bet kadangi jos knygos
priestarauja siuo metu vyraujanciai kryziuociu/krikscioniu ideologijai, kol
kas neverta tiketis, kad bus nagrinejamos mokyklose
Ir dar karta del bolseviku. Turbut rusu kalba moki: bolshe - daugiau. Pats
supranti, kad tokiu nuomoniu kaip tavo daugiau. Todel bolsevikine mitologija
gini tu, ne as :) Man galetum pripaisyt tik mensevikine mitologija :)