Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-03 17:12:09
Čia tavo smegeninėj yra kažkas "be trūkumų" mano suopračiu ir
žmonės ir žmonija, įskaitant ir poaibį civilizacijos - beveik vien
trukūmai. Na bet kadangi nėra iš ko rinktis, tai ir vertint šiuo
aspektu neidomu.
Gal ir mėšlo krūva tie žmonės, ale kadangi kitokių nerasta...
Tiek pat sėkmingai galima sakyti - žmonės nuostabūs, tobuli,
nu bet kadangi nėr su kuo palygint - argi ne dzin...