Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Marux
Data: 2009-09-08 09:47:46
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h82vk0$9cp$1@trimpas.omnitel.net...

> Ponuli, kokių jums dar argumentų ??? Skaityt istorijos šaltinius,
> kasinėjimų
> ataskaitas ir t.t. ir pan.. Nu arba ir toliau lindėk savam alternatyvios
> istorijos
> urvely.

Kas pagal tamsta yra istorijos saltinis?

> Iš vis nesuprantu, ką aš čia turiu argumentuot: kad lenkai pasikvietė
> kryžiuočius?
> kad kryžiuočiai gavo į kaulus nuo arabų ? kad LDK kariumenė nebuvo
> "laukinių
> gaujos" lyginant su kryžiuočiais ? kad LDK apsikrykštijo ?

Lenkai, kaip labiau atsilike buvo apkrikstyti gerokai anksciau negu
lietuviai. Kad jie labiau atsilike patvirtina ir toks faktas, kad veliau jie
savo tarpe nelabai karaliu surasdavo, teko is lietuviu tarpo skolintis. O
kryziuociai buvo Romos popieziaus kariuomene. Va jums visos kryziuociu ir
lenku sasajos
Kryziuociai gavo i kaulus nuo arabu, o lietuviai nuo mongolu - totoriu
Europa apgyne. Tai turbut pagal tamsta cia butu argumentas, kad lietuviai
buvo laukiniu gaujos, sugebejusios dviem frontais vienu metu kovot
O teiginys "LDJ apsikrykstijo" = "Lietuva i SSRS istojo"

Ir isvis
 idz do dupi, pan
Nusibodai nerealiai su savo kliedesiais