Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-07 15:51:12
"Marux" <marux@freemail.lt> wrote in message news:h82uep$773$1@trimpas.omnitel.net...

> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>
> :)) O kur argumentai? :) Gal daugiau nebeblizgekit, tamsta, savo istorijos
> ziniom :)

Ponuli, kokių jums dar argumentų ??? Skaityt istorijos šaltinius, kasinėjimų
ataskaitas ir t.t. ir pan.. Nu arba ir toliau lindėk savam alternatyvios istorijos
urvely.
Iš vis nesuprantu, ką aš čia turiu argumentuot: kad lenkai pasikvietė kryžiuočius?
kad kryžiuočiai gavo į kaulus nuo arabų ? kad LDK kariumenė nebuvo "laukinių
gaujos" lyginant su kryžiuočiais ? kad LDK apsikrykštijo ?