Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Doc
Data: 2009-08-09 15:21:13
Amazonę ir Somalį palikim kitai diskusijai, pradžiai papasakok kur LT yra
vietų, kuriose galėtum gyventi nemokėdamas valdžiai duoklės? Bijau, kad be
grybukų neapsieisi...

Bet net jei ir pavyktų tau tokią vietą rasti Lietuvoje, o ne tik savo
fantazijose, (deja tai neįmanoma) kuo tai siejasi su diskusija apie moralinę
teisę reketuoti mano ir tavo vaikus argumentuojant tuo, kad tave visą
gyvenimą kažkas reketavo?

--
Doc