Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Doc
Data: 2009-08-10 15:16:32
1. Klausimas buvo ne ką darysi gavęs į snukį, o ar tau reiks kodeksų, centro
komiteto patarimo ar kitokių nelaimių, kad nuspręsti, teisingas buvo mano
veiksmas ar ne. Na, bet iš demagogo nėra ko tikėtis atsakymo į klausimą.
2. Gavus į snukį variantai visada yra du: 1) duoti atgal; 2) sumokėti kam
nors (policijai, teismams, etc.), kad duotų atgal.

Jei pulsi aiškinti, kad suprivatizavus teismus ir policiją ir panaikinus
draudimą teikti teismų bei apsaugos paslaugas bet kam, kas tik tą daryti
norėtų, teisinės bei apsaugos nuo banditų paslaugos pradės kainuoti begalybę
ir jas gauti galės tik keli turtingiausi, turi sutikti, kad privatizavus
maisto pramonę ir centro komitetui nustojus drausti bet kam, kas tik nori,
gaminti ir pardavinėti maistą, maistas kainuotų begalybę ir maisto gautų tik
keli turtingiausi, o visi kiti mirtų badu. Aišku gali nesutikti taip eilinį
kartą parodydamas savo iracionalumą, arba gali šį argumentą ignoruoti eilinį
kartą parašydamas ką nors ne į temą. Tada galėsi pasinaudoti paskutiniu
patarimu iš tavo paties įpeistinto, beje visai neblogo, straipsnelio:

"Niekad nebaik ginčo pirmas. Palauk, kol oponentai supras, kad su tavim
kalbėti beprasmiška ir atsijungs, o paskui paskelbk apie savo pergalę."

--
Doc