Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Doc
Data: 2009-08-09 17:29:20
Turbūt nepatikėsi, bet tavo kasdieniniame gyvenime daugumoj atvejų taip ir
yra. Tavo paslaugų tiekėjai savanoriškai renkasi kokias paslaugas ir už kiek
tau teikti, o tu savanoriškai sprendi iš ko ir kokias paslaugas pirkti. Mano
teisė yra pasiūlyti tau internetą už 20'000Lt/mėn mokestį, tavo teisė yra
mano pasiūlymą priimti, arba rinktis kitų žmonių pasiūlymus. Deja su
valdžios ir kitokių reketininkų "pasiūlymais" yra truputį kitaip - jei
nesusimoki kiek jie reikalauja nepriklausomai nuo to jų pasiūlymas tau tinka
ar ne, susilauki fizinio susidorojimo arba pasiūlymo kraustytis ten, kur
reketininkai geresni, aišku prieš tai susimokėjus eilinę duoklę.

Be gi mes ne apie paslaugų "pirkimą" iš valdžios, tu, lygiai kaip ir
BoneDaddy, kažkodėl labai intensyviai bandai išsisukti nuo mano paprasto
klausimo "ar asmeniui (ar jų grupei) x atsiranda teisė reketuoti asmenį (ar
jų grupę) y, jei jį daug metų reketavo asmuo (ar jų grupė) z?".

--
Doc