Tema: Re: D.Grybauskaite siulo numatyti "Sodros" "grindis"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-10 19:19:03
"Marux" <marux@freemail.lt> wrote in message news:h8a7ju$kg$1@trimpas.omnitel.net...

> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>
> Buciau piktas, pavadinčau tave cinišku demagogu

Tai aš ir esu cinikas, ir tuo didžiuojuos :) Demagogu kaip ir nesu.

> Nesuplaku. Tik ankstesniuose postuose laukiniais žemdirbiais lietuvius
> išvadinai, o paskui teigi, kad kariaut mokėjo.

O kodėl mokėjimas kariaut nesugyvena su "laukiniais žemdirbiais" ? Kodėl ?
Tai viena. Kita - o kaip dar vadinti sociumus, kurie gyvena iš žemdirbystės,
laisvu nuo žemės ūkio darbų laiku dasidurdami kariavimais (kaimynų triosinimu).
Valstybės nėra, mūrinės statybos nėra, raštai visokie (meniniai beigis moksliniai
beigis ūkiniai) irgi nėra. Paariau, pasėjau, kol užaugs kaimynus patriosinsiu -
vat ir visa gyvenimo filosofija su menotyra.

> Del Romos tai, anot Gedgaudo ir de Rosales, ją sugriovė gudai (baltai), anot
> mokyklos vadovėlių - barbarai. Nenoriu ginti nė vienos pusės, bet, pvz., i
> de Rosales knygas labai rimtai žiūrima ispaniškai kraštuose. Toks jau
> dalykas ta istorija. Interpretuoti ją galima, kaip nori, o tiesos turbūt
> nelabai atkasim

Nu čia jau išvis filologinės džiunglės: kas bendro tarp gudų ir baltų ?
Kuriuo laikotarpiu (tiek istoriniu, tiek termino vartojimo :)).
Barbarai, anot romėnų, yra visi "ne romėnai".

> Deja, pas tave dogmatiški. Sovietų Lietuvoje buvo draudžiama net pagalvot,
> kad prie Smetonos buvo geriau, kad sovietu okupacija atmete šalį
> keliasdešimt metų atgal. Nejaugi manai, kad krikščioniškoj Lietuvoj ar
> Europoj oficialūs istorikai bus tokie drasūs ir trimituos visiem apie
> valdančios religijos kelių šimtų metų senumo nusikaltimus ir žiaurumus ir
> teigs, kad ji buvo (beje gal net ir yra) civilizacijos, mokslo ir kultūros
> stabdis.

OK, suprantu tavi ir tavo romantišką polėkį. Ale kur tie pėdsakai ikikrikščioniško
gerbūvio neromėniškoj Europoj ? Kur didingų pastatų liekanos ? Kur stebėtini
meno šedevrai ? Kur bibliotekos ? Kur kelionių aprašai ? Kur arabų ir visų
kitų kaimynų atsiliepimai apie šį rojų žemėje, kurį išgriovė barbarai puslaukiniai
katalikai ? Nors vienas vienintelis pėdsakiukas kur ? Kodėl visi kasinėjimai
nepatvirtina to ?

> Dėl valstybės, ta negi negirdėjai tos gražios pasakaitės apie tulą Brunoną?
> Kokios ten valstybės pasieny jam galvą nuo kūno atskyrė? Dėl visų kitų tos
> liūdnos, bet pamokančios istorijos argumentų būtų galima ginčytis, aišku.
> Taip jie ten ir nešė laukiniams tikrąją tiesą, basi, BEGINKLIAI ir alkani :)
> Bet net nedrįsk garsiai šituo suabejot dabar, būsi eretikas, stabmeldys arba
> komunistas koks :)

Š. Amerikos indėnai išskerdė daug daugiau baltujų, bet nuo to netapo valstybe,
raštingais ir civilizuotais. Čigonų taboras Vilniuj irgi tokia savotiška vietelė, ale
gi niekam nešaun galvon jį valstybe vadinti :)