Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-17 12:13:32
Laimui jokiu sansu laimeti. Elementriai ateina VMI inspektorius, papraso
telefonu isklotines, pokalbiai ne darbo metu asmeninis vartojimas prasome
nuo to sumoketi mokescius, patikslinti pvm atskaitas, pelno mok ir t.t. :)
Na cia jei grubiai su telefonu. Jie realiau paiimkime automobiliu naudojima.
Daug kalbeta, daug rasyta, bet faktas toks, kad jei asmuo naudojasi darbo
auto asmeniniais tikslais tai laikoma pto asmens pajamoms natura, mokesciu
moketi reikia (kiek nesigilinam). Jei nenori moketi, turi pagrysti, kad
nenaudoja asmeninem reikmem. Kaip tai padrysi fantazijos reikalas, gali ir
marsruto logus daryti.

T:)