Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-16 14:42:41
Linas Petkevičius rašė:

> O skambuciu logai? Ka daryt? Man Bite duoda ataskaita, kur kiek
> skambinta kokiu numeriu. Shito manai irgi negalima paziuret?

Nesvarbu ką aš manau. Svarbu, ką teigia įstatymas (minėtas ir
elektroninių ryšių; ten yra apie duomenų tvarkymą)
Ir ką tokiu atveju nuspręstų teismai (nors aš nematau, tiesa ir
nesigilinau, kad čia yra kolizijų).

VDAI teis(m)inė praktika, kol kas skurdoka:
http://www.ada.lt/images/cms/File/Teises aktai/Teismu sprendimai/Teismu
sprendimai.pdf

Apsidrausdamas gali pranešti/įspėti apie tokias iš operatoriaus gaunamas
suvestines ir ketinimus jas panagrinėti, jei būtų viršyti darbinių
pokalbių limitai. Tai jau būtų elementariai skaidri (dargi drausminanti)
veikla, įspėjus/reglamentavus, kas, kada ir kokiu tikslu būtų daroma.