Tema: Ats.: Ats.: Ats.: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-16 09:05:15
Na, čia klausimas ne man :) Jei kas nors įrodys, kad yra toks įstatymas (ne Delfi ar pan. straipsniais), tai gal patikėsiu. Bet suprast nesuprasiu :) Nes man nedaeina, kokio velnio darbuotojui reikia aiškint, kad darbe reikia dirbt.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> parašė naujienų news:ibt9ee$2rg$1@trimpas.omnitel.net...