Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: VNO
Data: 2010-11-14 17:37:18
tai man irgi nesusveda, koks istatymas gali reglamentuoti mano turto valdyma.
Laimis cia bando sukti lazda i savo puse, tipo stebejimas nereglamentuotas ir t,t,

o as bandau sakyti, akd niekas nieko neseka specialiai, i renka savo turto loga.
pvz  jei kazkas vaga turta ir ji su logu pagalba pagauna tai yra max naglumas plesyti majke (nesiuvineta) ir sakyti, akd cia ji kazkas seka ir jo privatuma pazeidzia.

VNO