Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-13 23:10:24

>Asmeninės informacijos rinkimas, be įspėjimo yra sekimas. Ne?

Ash nerenku asmenines informacijos, nes jos tose vietose, kur ash tikrinu negali buti pagal apibrezima.

>Tu apsispręsk. Tai tau kameros šikane normalu,

Taip normalu - priespecifiniu aplinkybiu.

> tai tau asmeninį paštą, pan. slapta skaitinėti normalu,

Ne, man tai nenormalu, nes ash net netureciau tureti tam jokiu galimybiu.

>tipo: sorry, aš čia viską renku, o kad čia kažkas papuolė į bendrą
>krūvą, tai aš čia nekaltas, tai čia kitaip ir negali būti...

Man tai neatmazas, o normalu. Tikrai nezadu cackintis ir filtruoti who is who.

>Tačiau ar tik tau nešviečia, kad už tą
>informaciją nesi niekaip atsakingas ir turi teisę su ja daryti ką nori
>(kada nori skaitinėti, kitiems rodyti, įrašinėti, šantažuoti)?

Ka noriu daryti negaliu. Taciau panaudoti ta fakta, kad  asmeninis pastas ir spauda buvo skaitomas darbo metu ash galiu.

>Tai (kad kompiuteris negali būti naudojamas asmeniniams reikalams ir
>kaip jis turi būti naudojamas) dar reikia apibrėžti (rašytinėmis
>taisyklėmis), nes savaime tai neišplaukia.

O kad viesbucio valytoja negali savaitgaliui į liuksa atsivest chebros irgi reikia apibrezt? Kad kirpejas po darbo imoneje negali nemokamai aptarnauti savo draugu - irgi? Savaime turbut neisplaukia, ypac jeigu durniu gera ijungt.