Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-15 21:38:16
> Nesiruošiu būti tavo pardavėjų atstovo/advokato vaidmenyje, tačiau:
> jos neabejotinai turi poilsio pertraukas, tad neskiesk, kad jos negali
> tiesiog sėdėti ir žiopsoti per langą. Aha, zajiec, popalsia.

Pro langa ziopsoti gali. Taciau nueiti iki alaus pilstymo irangos ir biski gramuka padaryt mano saskaita - labai abejoju.

> Dar bjauriau su teisine ir etine reikalo esme, jei tu įsigudrini slapta
> pafilmuoti, nors to bjaurumo pakanka jau ir tada, kai slapta (aiškiai
> nereglamentavęs, nedeklaravęs) tikrini komunikacijas.

Ka siulai, kai zinau, kad pizdina viena dura ir reik irodymu? Tartis del operatyviniu veiksmu?  Ar gal uzteks fiskalo logo susinchronizuoto su šnapso lentyna?

> Nors apie ką aš čia; tau tavo pardavėjoms toks overhead'as turbūt
> pasirodys komiškas, jei tik nesukels isteriško juoko, tačiau įvertink,
> kad ne visi yra (tokių) pardavėjų amplua ir tokių pardavėjų orumo...

Sunku ivertinti, kai shaudai pro shali. Nes pardavejos pas mane su kompais ishvis nedirba