Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-14 11:35:19
Kiek pamenu Vilniaus zagse ant tu dailiu stalu, prie kuriu kuriamos naujos visuomenes lasteles, sargas su kazkokiais francuzais pornuske filmavo. Bet turbut dabar  "vsio zakonno" butu, nes sargas nei buvo ispetas, kad stalo negalima naudoti asmeniniais tikslais, nei darbdavys galetu ka pasakyti, nes sargas filmavo savo asmenini bybi. Reiks ir man kokia stalo naudojimo instrukcija darbe isleist, kad netycia kieno nors teisiu nepazeist. O ir sedet prie apdrozto nera didelio noro....