Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-13 20:59:29

>Minėto įstatymo minėtas straipsnis. Kamerų tualete būti *negali*.
>Jei ir gali, tai jomis niekaip negalima stebėti/filmuoti gamtinių
>reikalų atliekančiųjų.

O zinok filmuoja. Sakai garantuotai pazeidineja?

>Vis dar tebešviečia, kad tai yra taip trivialu...?

Taip. Kol neatsakysi i elementaru klausima - kuo ash nusizengiu paemes man priklausanciai ir mano vadovaujamai  imonei priklausanti kompiuteri, kuriuo naudojasi darbuotojas ir paziurejes jo history folderi, bei kaip ash uz tai tureciau uz tai buti nubaustas. Ne absoliuciai pagal minties tangentes liestine remiantis skirtinga EU ir USA teise, o grynai praktiskai ir trivialiai, pagal galiojancius LR teises aktus.