Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-13 22:57:02
Klausyk, o tu darbdaviui leidi i save ziureti? Zinok jis taip apie tave irgi asmenine informacija renka. Nes pavyzdziui matau, kad darbuotoja atejo dvi dienas i darba su ta pacia suknute ir ryte vandeniuka geria - viskas aisku - namie nenakvojo. Gal galetum nuoroda i koki 50 puslapiu popieriuka duot, ka ash ten pazeidziau? Sheip ar taip privacia informacija surinkau.

"Laimis"  wrote in message news:ibmt4d$2g7$1@trimpas.omnitel.net...

NicMC rašė:

> O tai kas ką renka? Jei aš daikto sąvininkas tai kodėl negaliu
> kontroliuoti kaip mano daiktas naudojamas? Ar skolindamas automobilį ir
> paprašęs pateikti asmens duomenis irgi tampu nusikaltėliu?
> Ir išvis, kas tau sakė, kad kažkas kažką renka? Kokius dar asmens duomenis?

Tu įstatymą paskaityk. Arba iš karto gali jau ir tai:
http://www.ada.lt/images/cms/File/wp 55.pdf