Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-15 14:32:07
Koks dar platumas? Brangus darbuotojau - tavo reikalas ateiti astunta, iseit penkta, labai aiskus darbas kaip prie konvejerio. Tuo metu turi atlikti darba X. Po darbo atejau paziuret, ka tu veikei - man tikrai idomu. Ir ka ash matau - Maryte visa diena Petrui virtualiai bybi droze. I detales nelendu - mantai neidomu ir nepriklauso. Kurioj vietoj cia privati informacija ir teisiu i ja pazeidimas?

"Dainiushas"  wrote in message news:ibr8o4$6t9$1@trimpas.omnitel.net...

Linai, kažkaip labai siaurai tu į visa tai žiūri..... net kažkaip neatrodo,
kad čia tu rašai.