Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-13 22:46:32
>Taip. Perskaityk (pavartyk) „Dėl elektroninės komunikacijos sekimo darbo
>vietoje“, pridedant jau cituotus kelių teisininkų komentarus dėl to.

Kas kalba apie sekima? Kalba eina apie normalia imones veikla.  Vyksta normali imones veikla - gaunami duomenis, laiskai, kita informacija, loginamas serveriu veikimas, daromos duomenu kopijos. Kaip darbdavys, turiu teise manyti, kad visa imones rysio priemonemis gauta ir perduota informacija yra susijusi su jos veikla. Kad ja naudodamasis (pagal man suteiktus igaliojimus) matau, kad ji uztersta visokiu brudu - privacia informacija - nu tai jau atsiprasau. Visdelto tai ne mano darbo drausmes ar kazkokiu kitokiu istatymu pazeidimas. o gal visdelto kitos puses kalte. Ar pries darydamas serverio backup'a ash turiu patikrinti, kad neduok dieve netycia nesurchyvuoti darbuotoji privataus emeilo? Bet vel shudas gaunas - jei tikrinsiu, tai ir vel pazeidimas gaunas... O bent jau kvepuot darbdaviui teise paliekam, nes irgi darbuotojui gal trukdo?

>Tačiau bendru atveju, be sutikimo
>(įspėjimo), neturi teisės slapta sekti.

Koks man sutikimas reikalingas kontroliuoti darbo priemone, kuri negali buti naudojama asmeniniams poreikiams? Ar tu nori mane itikinti, kad cia galioja principas "kas nedraudziama - leidziama?".