Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: 0.5 Bbd
Data: 2010-11-13 12:57:02
man savaime suprantama, kad darbuotojas turi gerai dirbti ir padaryti, ko iš jo tikimasi. Jei jis gerai dirba ir suspėja pasitvarkyt savo reikalus - šaunu. Jei jis nespėja, skundžiasi dėl darbo krūvio, bet sėdi FB - čia kita kalba.
Prie konpiuterio atsidarius excel langą galima prasėdėt ir visą dieną, bet kas iš to, jei rezultatas nekoks.