Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-15 18:56:17
>gali papasakot kokia papildoma verte sukurs pardaveja,
>jei uzuot skaicius failbook'a vepsos pro langa?

Nezinau - pas mane pardavejos feisbukui laiko neturi. Plius dirba bent keletas zmoniu, kurie neturi vepsoti nei i langa nei i feisbuka, o butent - sedet ir dirbt. Ir varianto - viska padariau, nera kas veikt nenusimato artimiausius 200 metu arba iki firmos veiklos pabaigos - ziurint kas bus greiciau. Ir tai nieko bendro su valdzios rodymu.  Ir dar karta kartoju - tema ne apie tai. Nes tokio draudimo teisetumas nelabai priklauso nuo to - ar tai virsininko kvaili pontai ar grynai butinas reikalavimas.