Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-13 01:17:47
Linas Petkevičius rašė:

> Pabandyk vogti ish imones tualeto - busi ismestas ish darbo ir
> pelnytai. Vel tie patys teiseti lukesciai. Darbdavys neturetu manyti,
> kad kameros tualete yra reikalingos normaliai darbuotoju kontrolei.
> Bet zinau bent pora imoniu, kur tulikuose turbut stovi kameros ir
> niekas apie jas nezada aiskinti.

Tai, kad jos ten stovi yra aiškus minėto įstatymo pažeidimas (aš jau net
nesigilinu į myžančiųjų ir šikančiųjų sąmoningumą) ir tai, kad niekas
apie tai nepraneša ir nežada aiškinti yra tiesiog juokingas argumentas...

> 1.Jo, akivaizdziai matau, kad neisjunges pas darbuotoja history ir
> prisedes prie jo kompo paziureti, kas ten darosi, ash jau padarau
> nusikaltima.

Linai, formalioji teisinė problemos esmė yra gana paprasta. Be įspėjimo,
pagal įstatymą, TU NETURI TEISĖS rinkti asmeninių duomenų.