Tema: Re: Ats.: Ats.: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-16 15:38:15
Blynas rašė:

> Dar kartą cituoju vienos iš tavo duotų nuorodų iš trauką:
> "D.Britanija neseniai pralaimėjo bylą, nes darbuotoja įrodė, kad
> darbdavys turėjo galimybę tikrinti jos darbą apie tai nieko jai
> nepranešęs. Teisme net nereikėjo įrodinėti, kad jos duomenys buvo
> tikrinami. Pakako to, kad buvo įrodyta, jog viršininkas turėjo tokią
> galimybę."

Tai turiu atsiprašyti už nuorodoje išsakytus teiginius. Arba tai ne ta
(Halford) byla, arba tai nėra tiesa (tikslu):
http://graduateinstitute.ch/faculty/clapham/hrdoc/docs/echrhalfordcase.txt

> Ir vis dar liko neatsakytas mano praktinis klausimai apie duomenis,
> saugomus centralizuotai ir apie galimybę stebėti darbuotojų
> veiksmus.

Kokie konkrečiai tai duomenys? Yra visa eilė įstatymo reikalavimų.
(nepakomentuosiu, nepatarsiu geriau, nei VDAI...)