Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-13 00:48:41
Linas Petkevičius rašė:
> Kompiuteris - darbo priemone. Darbdavys turi pilna teise stebeti,
> kaip jinai naudojama, nes jis turi pilna teise manyti, kad ji
> naudojama tik darbo tikslais.

Darbo klozetas yra darbdavio nuosavybė, todėl darbdavys turi teisę
stebėti kiek kas naudoja popieriaus ir ar jo nevagia!

Nėra taip paprasta. Yra kolizijų su privatumu ir tai iš tikrųjų
netrivialus, ginčytinas klausimas (Europoje ir US gana skirtingos
praktikos).
Jei konkrečiai, tai bemaž įsitikinęs (kažkada buvau į'paste'inęs link'ą
į straipsnį), kad be įspėjimo negalima sekti *asmeninių* komunikacijų,
net jei jos inicijuojamos iš darbo kompiuterio.