Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: VNO
Data: 2010-11-16 19:35:15
esme aiski - jei matai logus, kad darbuotojas "prasosi" gauti velniu, tai to ir pakaks.
kita esme - jei kazkas specialiai skaito info laiskuose.
dar kitas reikalas - jei tai padaroma netyciom, nors ir tada skelbti visiems nereikia.

is esmes - visos sistemos sudaro galimybe rinkti info.
ivairus logai, history ir t.t.

VNO