Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-13 01:43:46
>Iki pirmo kreipimosi ar paviešinimo; ar man konkrečią nuorodą pateikti į

****pagrįstai tikisi absoliučios privatumo****

Pats ir atsakei uz mane.

1. Abejoju, kad prabavimo rumuose pagrista tiketis, kad net tavo shiknaskyle nestebima.

2. Naudojantis kompiuterine technika visiskai nepagrista manyti, kad nevedami jokie logai.

Ar tu visdelto siulai man nusibaust, nes vakar paemes darbuotojos kompa patvarkymui pamaciau, kad ji darbo metu sedi facebuke ir uz tai davaiu pizdi? Sakai jau pazeidziau jos teises i privatu gyvenima, nes nesukonfiguravau chromo taip, kad nerodytu paskutiniu lankytinu puslapiu?