Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: VNO
Data: 2010-11-17 08:02:48
ok, bandau kitaip parasyti: kur gaunasi pliusas, kai mieste stovi interneto kavine ir tokias paslaugas teikia uz litus/Eurus?
galetu gi pvz kasdien prie kiekvieno  kompo dovanoti 2-3 val. for free.

tarp kitko del uzdarbio su kompu - atimk is produktyvaus ir pazengusio IT srytyje salesmano kompa ir pamatysi, kaip sumazes jo produktyvumas. Siai dienai kompas tai vienas is produktu, kuris kuria priedetine verte. Didesne ar mazesne.
Jo pirkimas ir prieziura - tai investicija.

Del vieno tu teisus - ar jis veikia pagal paskirti ar juoi losiamas CS - jis devisi ir sukuria vienodas islaidas/val.
Bet as vis bandau atkrepoti demesi, akd tai svetimas daiktas ir jo naudojimas nera toks laisvas ir lengvai prieinamas.
Nors mineta tavo pozicija toki mastyma palengvina.
Bet cia mes griztame prie mano pateikto pvz - ar noretum, akd tavo daiktas kasdien kasnors naudotusi.
Zinant, akd tai gali nesti tau mazius nuostolius, jis bus naudojami ne pgal paskirti ir t.t.

pvz kokios nors CNC stakles siuo atveju veikia panasiai, kaip PS su spausdintuvu.
tik mazai kam siame forume kils klausimu ar darbuotojas teisus, jei paaiskes, kad jis kasdiena naudoja brangu harda ir softa savo reikmems.

VNO