Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: ROOTS
Data: 2010-11-15 16:37:34
Blogai plaunamos grindys, darbdavys ateis kiekviena vakara kai plauna valytoja ir paziures pro langa ar ji plauna? Ar ji gerai plauna. Ir viena karta pamatys ja ne plaunancia, o besidulkinancia su sargu ar kokiu isvis svetimu asmeniu. O jei tai pamatys uzejes i patalpa? Staiga uztiks ja visa nuoga ir spindinciom grozybem.  Arba tieisog isvis atmestinai plaunancia ir likusi laika sedincia  ir rukancia. Ar tada irgi asmenine erdve bus pazeista??
Del vagysciu irgi keistai skamba man asmeniskai. Jei imoneje pastebimos vagystes, atsiranda nuostoliai, kas tai daroi neaisku. Darbdavys turi ispet visus, kad tuoj tikrins ar kas vagia? Ar vistik issiaiskins kas vagia ir priduos policijai ar ten tiesiog tik atleis?

p.s. As nei teisininkas, nei darbdavys. As tik siaip diksutuoju idomia tema.