Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-13 01:56:22
Linas Petkevičius rašė:

> ****pagrįstai tikisi absoliučios privatumo****
>
> Pats ir atsakei uz mane.
>
> 1. Abejoju, kad prabavimo rumuose pagrista tiketis, kad net tavo
> shiknaskyle nestebima.

Pagrįsta tikėtis be išlygų, absoliučiai (tam ir nurodyti pavyzdžiai).

> 2. Naudojantis kompiuterine technika visiskai nepagrista manyti, kad
> nevedami jokie logai.
>
> Ar tu visdelto siulai man nusibaust, nes vakar paemes darbuotojos
> kompa patvarkymui pamaciau, kad ji darbo metu sedi facebuke ir uz tai
> davaiu pizdi? Sakai jau pazeidziau jos teises i privatu gyvenima, nes
> nesukonfiguravau chromo taip, kad nerodytu paskutiniu lankytinu
> puslapiu?

Siūlau tau įvertinti, kad (sistemiškas, tendencingas) stebėjimas
(registravimas) ką veikia darbuotojas darbo vietoje be įspėjimo yra
įstatymo pažeidimas (vien jau šio; net nesiveliant į konvencijas ir
žmogaus teises), o tai ką pastebi kompiuteryje vykdydamas kažkokius
veiksmus yra iš kiek kitos operos...