Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: VNO
Data: 2010-11-15 18:18:40
gaila, kad apie porno nieko nezinai :) gal net kazka ir praleidai ;)
o del kompo ir automobilio -tai tu cia bandai svetimu pinigu dydi menkinti ar man tik taip atrodo?
jei per menesi nelegaliai sunaudoji imones resursu uz 25 Lt, tai tipo px, o jei uz 250 , tai jau blogai?
O jei kas menesi imones resursu sugalvoma nelegaliai po 5 lt ir tokiu "teisinguoliu" yra 2500 asmenu?

va kai kas nesikuklina ir skaiciuoja kiek prarandama rukant darbo metu.
Ar tik ne Maxima ivertino si dydi - kazkas ten desimtimis tukstanciu per metus eina.
Siuo atveju cia toks pat rukymas, tik cigaretes darbdavio.

kompas+monitorius+tinklo dalis+spausdinimas+softas+priedai.
Tu kaip atrodo adminas (ar pan..) - manau gali drasiai ivertinti kiek tai kainuoja.
o buhaltere gales tau papasakoti apie nusidevejima.
Nesunkiai suiznosi kiek kainuoja  1 val.
darbo uzmokescio val kaina darbdavys irgi nesunkiai ivertina.

tiesg