Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: VNO
Data: 2010-11-14 11:23:14
o ka Laimi, BK straipsniai uz vagyste jau negalioja?
butina isipeti dabuotojus, kad vagiant (siuo atveju pc resursus arba automobilio rezusra) resursus, bus ismesti is darbo ar net pateks i teisma?

va, neseniai rase, kad kazkokio banko skyriaus darbuotojai, kazkokiu budu pavode 1.3 mln. Lt.
Tai zinant, akd banuio banknotai yra vienas is darbiniu irankiu, tai pagal tave bankas turejo visus darbuotjus ispeti, akd vagiant banknotus arba ju atitikmeni, jie bus baudziami?

VNO