Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: ledasl
Data: 2010-11-13 19:37:56
zinau kontoru, kur darbo valandu metu ne tik facebook'u chatinama, bet
niekas uz tai nei per galva duoda, nei is darbo meta. O todel, kad darbas
padaromas ir kai reikia padaroma daugiau nei prasoma.
Bet is esmes del kompiuterio kaip darbo priemones tai sutinku su Linu,
naudok ji kaip darbo priemone ir nereikes bijoti, kad kazkas kazka stebes ar
suras. Su pastu tai is vis nesuprantu kokios problemos. Jei yra koks nors
imones pastas, tai jis lygiai tokia pati nuosavybe ir net gi labiau nei
kompiuteris, nes pastas skirtas bendrauti su klientais arba vidiniu
personalu, kokie dar asmeniskumai.
Del teisetumo kiek pamenu labai paprasta, darbuotojas turi buti ispetas, kad
gali buti stebimas. Be tai padaryti galima ir darbo taisyklese jei gerai
pamenu.