Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-11-17 00:55:05
bet tu man vis tiek nepaaiškinai normaliai kur čia minusas su tuo
kompiuteriu gaunasi. Gi jis nusidėvi per kažkokį laiką, o ne nuo to, kad
kažkas ant ekrano žiūrima. Elektra.... šiaip ar taip visą dieną įjungtas.
Daugiau kaip ir nieko nesugalvoju. Ar turi planą kaip per pusvalandį dienoj
dar uždirbt su tuo buhalterės kompiuteriu?