Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-15 14:20:17
Logicna. Jei Maryte neatejo i darba 9,00 ir ash tai uzfiskavau - tai nera jos sekimas. Net jei ash kasdien paziuriu i laikrodi kada jinai atejo ir kada isejo. Jei Maryte po pietu veluoja ir ash tai vel pastebiu, tai nera sekimas. Jei Marytei veluojant pastoviai po pietu ash jai prikabinu microfona ar pasiunciu sekli, kad suzinoti, kokiam Petrui ji daro oralini tuo metu - tai jau sekimas ir virsyti mano igaliojimai. Analogiskai su kompu. Jei ash matau, kad Maryte darbo metu landzioja po feisbukus, supermamas ir asmeninius emeilus, tai nera jos privatumo pazeidimas, jei ash nelendu tu emeilu skaityt ir nenulauzineju jos feisbuko accounto.

"Dainiushas"  wrote in message news:ibr873$5se$1@trimpas.omnitel.net...

aš formuluočiau kitaip

Yra px, jei Linas mato, kad Marytė su kažkuo susirašinėja
Biskį ne px, jei Linas mato su kuo Marytė susirašinėja
Blogai, jei Linas lenda į tuos laiškus ir dročina skaitydamas Marytės
pasakojimus Onutei kaip ji Petrui darė oralinį.

Ir esminis klausimas - kaip nubrėžti ribą iki kiek darbdavys su savo
kontrole lenda į darbuotojų _asmeninius_ reikalus

p.s. visi vardai išgalvoti