Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-13 01:24:45
>Tai, kad jos ten stovi yra aiškus minėto įstatymo pažeidimas (aš jau net
>nesigilinu į myžančiųjų ir šikančiųjų sąmoningumą) ir tai, kad niekas
>apie tai nepraneša ir nežada aiškinti yra tiesiog juokingas argumentas...

Pavyzdziui prabavimo rumuose Druskininkuose?

>Linai, formalioji teisinė problemos esmė yra gana paprasta. Be įspėjimo,
>pagal įstatymą, TU NETURI TEISĖS rinkti asmeninių duomenų.

O kas kalba apie rinkima? Jei darbdavys paemes darbuotojo priemone pamato,kad ji naudojama ne pagal paskirti, o asmeniniais tikslais ir tai uzfiskuoja - ka pagal tave jis turi daryti? Uzfiksuoti darbo drausmes pazeidima ar staigiai viska pamirsti, pries tai save nusibaudes - nes jis gi surinko asmens duomenis.