Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: VNO
Data: 2010-11-14 11:28:43
pagal tave, darbdavys yretu ispeti darbuotojus apie viska.
t.y., jei is tuliko bus pizdinamas popierius ir skystis, kos ,tai bus blogai.

o kur dirgo darbuotoju zinojimas, kad apart darbo kodekso, yra dar baudziiamoji atsakomybe uz vagystes?
jei darbuotojas vagia trafika, kompiuterio resursa, spausdintuvo rasala, kanc prekes - tai apie tai reikia ispeti?

tipo parasysiu, kad butu aiskiau.
Ateini i darba, gauni standartine darbo sutarti, pasirasai ir dirbi.
Po metu tave atleidzia is darbo uz vagste ir byla perduoda i teisma.
Priezastis: imones resusru vagystes:
1. kompiuterinia iresursai: per metus: 255 Lt.
2. rasalas: 120 Lt
3. popierius 250 Lt
ir t.t.
Viso: pvz 2500 Lt.

tu ateini i teisma ir sakai - duomenys surinkti nereisetai, as nieko nevogiau.
ir pagal tave ir Laimi, laimesi byla? :)
Imone is savo puses viso lapbo lateiks automatizuotus softo logus.
Jokio tikslu saketi taves nebuvo, tiesiog imone sistematiskai arcghyvuoja veikla.

VNO