Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-13 00:33:23
Kompiuteris - darbo priemone. Darbdavys turi pilna teise stebeti, kaip jinai naudojama, nes jis turi pilna teise manyti, kad ji naudojama tik darbo tikslais.

"Ton"  wrote in message news:ibkcmq$365$1@trimpas.omnitel.net...

Zodziu tai viskas legalu ka darbdavys daro? neispejes zodziu nei
pasirasytinai?

"Pushtunas"  wrote in message news:ibkb01$1nb$1@trimpas.omnitel.net...

informuotas ar ne darbdavys gali tai daryti. ir nera ko darbo metu darbiniu
kompu asmeninius reikalus tvarkyti.
jei labai yra poreikis, tai tikrinkis telefone.