Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: VNO
Data: 2010-11-16 19:27:18
> nu l yg ir ne. niekaip nesugalvoju kurioj vietoj kompiuteris devisi skaitant
> failbook'a

va cia ir baisu darosi.
atrodo protingas esi, zinau kas yra nuoma, panauda, svetimo daikto naudijimas.
Bet tuo paciu rasai "nesugalvoju kurioj vietoj kompiuteris devisi".
pamaudu...

> Galiu. Jei neimt spausdinimo, kas manau yra atskira tema, nekainuoja nieko.
> Ar as kazhko nesuprantu ir tu man papasakosi per kuria vieta kainuoja?

pradedu abejuoti ar gali.
gal pateiksiu pvz: tu isigyk kompa, softa, pajunk internata.
uz viska apmokek.
ten kur kompas stovi, uz tas patalpas ir elektra irgi.
imones buhalterei apmokek.

o as kas savaite viena diena prie to kompo NEMOKAMAI dirbsiu.
OK?
Man tiktu naujamiestyje, Vilniuje.
Aciu.
Nekantriai laukiu pasiulymo.