Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-17 11:18:44
>telefone). Ir vėl turbūt viskas nuo pradžių, nes jau girdžiu „darbo
>telefonas tik darbui, jokių asmeninių pokalbių!“. O taisyklėse tai
>parašyta/apibrėžta?

O nemanai, kad shitoje vietoje galioja atvirkstine taisykle - "darbo priemones, jei nera taisykliu nustatanciu priesingai, naudojamos tik imones veikloje"? Nes man visdelto butu idomu pamatyt sprendima, kuriuo imones telefono pokalbiu isklotines pripazistamos darbuotojo asmeniniais duomenimis, o darbdavys, perziurinejantis tuos log'us, pries tai neinformaves apie tai imones darbuotoju - pazeidejas. Tu rimtai tiki tokiu variantu?