Tema: Re: Darbdavys stebi darbuotoju kompiuterius
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-17 10:22:55
Linas Petkevičius rašė:

> Atsiprasau - as ne automatas. Duomenis gavau ish Bites, bet juos
> vertinu rankiniu budu. Ar jau excelio panaudojimas padaro tai
> automatizuotu reikalu?

Jo, excel'is (iš suvestinės duomenų), kuris generuoja kokius nors
bonus'us, nuo kurių priklauso darbuotojo įvertinimas (premija, taškai,
kt.), be tavo (žmogaus) sprendimo (ir duomenų subjekto apeliavimo
galimybės)  jau turbūt būtų straipsnio pažeidimas.
O tai, kad tu, prieš tokią sistemą užvesdamas/taikydamas, nenustatai ir
nepaaiškini aiškių kriterijų, sąlygų, būtų dar vieno punkto pažeidimas.

> Ash negarantuotas, bet labai abejoju, kad pries issitraukdamas
> kiekvieno pardavejo apyvartas uz menesi ash turiu gauti jo sutikima
> ir paaiskinti jam kam ir kaip tai darysiu.

Aš abejoju, ar faktiniai *apskaitos* duomenys siejasi su asmens
duomenimis...