Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-02 10:26:46
> Taigi reziumuojant, tu turi savo nuomonę, kad ir kuo ji bebūtų paremta, kad ir kokiais faktais ar "faktais". Tik žiūrėdamas per savo
> "validžių įrodymų" prizmę savo faktus keli aukščiau už kitų žmonių argumentus. Tame ir yra tavo bėda :) Kiekvieną argumentą, kuris
> nepublikuotas Science žurnale tu gali pavadinti nevalidžiu. O kaip jau minėjau, daaaaaug dalykų netelpa į tą "mokslo" savoką. No
> offence, čia tokią išvadą sau pasidariau :)

norint gyventi realiame pasaulyje, o ne dirbtiniu baimiu, norint realiai kazhka rast, yra privalu naudotis kazhkokiu metodu, nes kitaip mes paskesim beprasmishkuose dekarto abejonese. Mokslinis metodas yra kaip tik tos taisykles - kodel? todel, kad tik jis kazhka sukure, todel, kad jam turi but dekingas, kad sedi prie shito shvytinchio velnio aparato ir maigai kazhkokias nesamones (ir tiesa pasakius vienam nelaimingam pedikui=) ir uzh viska, ka mes dabar priemam kaip savaime suprantama dalyka. O papasakok man, kas gi tie dalykai, kurie netelpa i mokslo savoka (norechiau kad kalbetumem apie realius dalykus, me apie smurfus pedofilus, bei ju ishminti, ar kazhka ish tos sferos)?
Taip, mokslas kolkas nezhino daugelio dalyku, tiesa pasakius kuo daugiau mes suzhinom, tuo labiau suprantam, kad mes nieko nezhinom, bet tai ir yra jo grozhis - mokslas ir tik mokslas leidzhia bujoti zhmogishkas smalsumui - rasti atsakymus, uzhdavineti klausimus. Tiesa pasakius, man noretusi kiekviena ismeigusi savo ragus i biblija pakelt i virshu ir parodyt, kiek nuostabiu dalyku yra musu visatoje (visatose?) ir kad ji yra tokia beribe, tokia nuostabi, kad ash nesuprantu, kam ja simplifikuot ikishant i ja despota sadista dievuli. Ash nesuprantu, kaip zhmones gali pakest skendejima prietarose ir tamsoje, shiais, laikais, kai nebereikia priklausyt vienos bureliui, kad suzhinot visas mokslines naujienas, kad matyt kokiais shuoliais mes pleshome nezhinojima. Tai man yra didzhioji dievishkoji komedija =)

> Argumentai, ne kritika turėtų remtis faktais.

Deja ne, kritika be faktu yra tushti plepalai - man nepatinka Bachas, nes jo leva shukuosena, nera bacho muzikos kritika, tai yra asmeninis tamsumas.

> Kad nueičiau pas kaimyną papriekaištauti, kad jis per garsiai leidžia muziką, man
> nereikia išmatuoti decibelų ar surinkti 10 liudininkų parašų.

Tau uzhtenka fakto, kad jis klausosi per darsiai muzika, tu turejai omenyje, kad tau nereikia surinkti visu imanomu moksliniu/teisiniu duomenu. Taip, realiame gyvenine mums uzhtenka faktu - jei tu nueisi pas kaimyna ir pareikshi, pritildyk savo televizoriu, nes man nepatinka tavo shlepetes - chia bus kritika be faktu, ar verchiau, kritika vadovaujantis nesusijusiais faktais.

> Anyway, apie ką mes čia:)
> Kiekvienas turim savo nuomonę, savo įsitikinimus. Tu juos grindi moksliniais faktais, aš šiek tiek platesniais dalykais (imho).

kazhkodel tikintieji save linke vadint 'plachiau mastantys', 'platesniais dalykais' besiremantys, kai ish tikro jie remiasi tik savo tamsumu, ar prietarais.. (imho - fuckit, chia ne imho chia IR (in reality))

> Reikėtų gerbti šiuos dalykus, nevertinti visko iš savo varpinės ;)

su shituo ash visai nesutinku, ar tu mane gerbtum, kaip pashnekova, jei ash savo pozicija ginchiau smurfologijos ishmintimi, arba scientologijos 'faktais'? Ne? kodel, juk reikia gerbti mano tikejima?

> Ir iš vis, diskusijose reiktų ne kažką įrodyti, o pamėginti
> pažvelgti į situaciją oponento/pašnekovo akimis.

na empatijos trukumu manes kaltinti tikrai nereikia, ash visada stengiuosi butent zhiureti kitu akimis, gal but del to, ash suprantu geju problemas ir panashius dalykus.