Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-01 15:27:49

> Apie kokių teisių pasinaudojimą mes kalbame? Apie žodžio laisvės? :) Taip, jie turi tokią teisę. Kaip ir meras turi teisę neleisti
> eitynių/paradų mieste. Kiekvienas ir naudojasi savo teisėmis:) Kame problema? Ogi tame, kad kai meras naudojasi savo teisėmis, tas
> baisiai nepatinka homikams.

pataisyk mane jei klystu, bet meras eitynes leido - kas nepatiko - na, tu juos pavadinai homikais, kash juos vadinchiau grazhuliais:)

ash kalbejau apie tavo nusistatyma priesh paradus/eitynes. Jei mes sutariam, del 1, antro ir 3chio punktu, tai kodel zhmones kurie yra kitos lytines orientacijos negali pasinaudot savo konstitucine teise mitinguot, daryt eitynes, ar paradus?

> Ė nu, čia buvo labai geras pavyzdys. Tai buvo atsakymas, į tavo teiginį apie homoseksualus: "kol manęs neliečia, tol nieko nedarau,
> ignoruoju, paradus aplenkiu ratu".

ishkraipai mano pasisakyma, ash siuliau zhmonems, kurie nemegsta, nenori matyt homoseksualiu zhmoniu eityniu, tiesiog ten nesirodyt, tuo metu kol vyks paradas.

> Tai kodėl šio teiginio nepritaikai sau, kai kalba eina apie religiją? Prašome atsakyti, nes
> nuoširdžiai nesuprantu, kodėl šiems dviems dalykams taikai dvigubus standartus ir skirtingą vertinimą.

atsakysiu, jei prizhadi nesivelt i shita diskusija, arba pereinam i talkus su atskira tema
Na, ash kaipir niekur nerekiau, kad tikinchiuju paradus aplink bazhnychias reikia uzhdraust, jahovos liudytoju paradus pirmyn atgal gedimino prospektu reikia uzhdraust, ar 2 nabagus mormonus besivaikshchionachius pirmn atgal gediminke reikia uzhdraust, prieshingai, ash viena kart sustojau, pabendravom kokiu 15 minuchiu, daugiau to nedarau, nes machiau, kad zhmogus tiesiog nemasto, klausinejant ir kalbant su juo yra daeinama iki uzhsikirtimo cikle. Ash buchiau uzh tai, kad religijai butu taikomi tokie pat kriterijai kaip ir viskam - lygios teises ir pareigos. Ir kad posakis "ash homoseksualus/heteroseksualus/religingas/nereligingas/vedes/nevedes tau nesuteiktu jokiu nei privalumu nei minusu realiame gyvenime.

> Aš tai nieko ir nedraudžiu. Bet mano supratimu, paradai neskatina tolerancijos. Paradų tikslas yra visai kitas, negu deklaruojama.
> Dėl šios priežasties, ar jiems ir nepritariu. Ir tą nepritarimą reiškiu sau priimtinomis formomis - diskusijomis newsuose,
> balsavimuose internete, kokioje nors peticijoje ar panašiai. Miesto meras taip pat tą nepritarimą reiškia savo būdais - pokalbiuose
> su žurnalistais, priiminėdamas sprendimus, (ne)duodamas leidimus ir panašiai.

Nu kad leidimas yra duotas

> Konstitucija kalba apie žodžio laisvę, bet paradas
> norimas rengti mieste, tad jam turi galioti ir miesto taisyklės. Nieks nedraudžia rengti paradų Kalabybiškio miškuose:)

ash pilnai sutinku, kad paradas turi vykdomas atsizhvelgiant i miesto taisykles, bet tos taisykles turi but vienodos visiems, kas berengtu ta parada, ar pencininkai, ar gejai, ar statutiniai pareigunai.