Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-01 10:42:17
"Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:hp1dd9$jri$1@trimpas.omnitel.net...
> Įdomu, apie kokį softą kalbi:)) Neteko girdėti.

nu vat ir neberandu, butent to, randu tik apie neveikianchius modelius:) - pabandysiu dar paieshkot. Man rods per discovery rode apie kazhkurio universiteto kuriama softa, kuris seka zhmonaus akiu judesius, odos aplink lupas ir akis isitempimus etc - tuo _kazhkiek_ paremtas lie to me serialas. Ishvada buvo tokia, kad kolkas tai uzhtrunka keleta paru frame by frame analizu, keliu zhmoniu, plius to naujo softo, jie tikisi, kad gal kazhkada vien softas gales padaryt ta, nors, kaip zhinia, visi iki shiol sukurti melo detektoriai yra normaliai neveikiantys. Net dabartinis budas su mri skaneriu ir tas vertinamas labai atsargiai (veikimo modelis ale - kai zhmogus meluoja, jis aktyviau naudoja smegenis, nes reikia kazhka sukurt, todel uzhsizhiebia platesni smegenu plotai, kolkas berods per 90% patikimumo jis neperlipa (o tai reishkia potencialiai 1 ish 10 zhmoniu nuteistas be kaltes, kas nera labai geras rezultatas:) )

> Tikrai taip. Į du gėjus, kaip ir į paprastą porelę nieks dėmesio neatkreips. Todėl ir rengiami paradai:) Eisenos, su plakatais, su
> šūkiais. Tam, kad atkreiptų dėmesį visi, rašytų laikraščiai, rodytų per teliką. O jei dar koks skandaliukas būtų, tai iš vis
> fantastika:)

ir chia nesutinku, sakychiau kuriam samokslo teorijas:). Gerai, pabandom apsibrezht kur mes mastom vienodai, kur skirtingai, rashau teiginius, po jais parashyk komentarus, kur manai, kitaip:

1) homoseksualiu zhmoniu yra tarp musu, tai ne liga, tai ne kazhkas gedingo ir sleptino, bet lygiai taip pat tai ne kazhkas reklamuotino?
2) homoseksualus zhmones lietuvoje yra 'rizikos grupe' - t.y. vien uzh tai, kad zhmogus yra homoseksualus jis gali susilaukt patychiu, smurto, netekt darbo, but smerkiamas etc?
3) homoseksualus zhmones nusipeltno turet lygiai tiek pat teisiu kiek ir heteroseksualus zhmones - ne daugiau ir ne mazhiau?

ar bent tiek sutariam?:)

> Perduodama žinia turi būti susijusi su kažkokia emocija (apačioj apie tai plačiau). Gėjų eitynės perduoda maždaug tokią žinią "gėjai
> yra jėga! pažiūrėkit į mus - gražūs, šypsantys, laimingi, išsiskiriantys. pagalvok - ar nenorėtum toks būti?". Gal kiek per daug
> ironijos, bet faktas, kad perduodama teigiama emocija.

tolimesnius teiginius diskutuosim, kai zhinosiu atsakymus i aukshchiau esanchius klausimus:)