Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-22 15:51:18
Aj. Niekuo deti cia tie vaikai, cia Toxis. Kazhkada irodinejo, kad vieni ishkrypeliai yra neishkrypeliai, o normalus zhmones, ir juos butina toleruot su visais ju paradais ir kitom exhibicionizmo apraishkom. O shtai shiam fleime paaishkejo, kad visi kiti ishkrypeliai – kazhkodel netoleruotini. Tai va man ir neramu, kaip cia dabar tokia nelygybe.