Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis
Data: 2010-03-21 12:38:54
nuo shito nepabegsi, amerika dabar kenchia nuo rasizmo baltuju atzhvilgiu,
tobish (pasak gandu:) jei I ta pachia pozicija pretenduoja vienoda
ishsilavinima ir +/- patirti turintys juodaodis ir baltasis (dabar
atsiprashau, kaukazietis vadinasi) - darba gaus juodaodis, nes kitaip
darbdavys rizikuoja susilaukt nemalonumu ir visagales rases kortos. Bet
tokie atvejai nereishkia, kad juodaodzhiai turi but diskriminuojami, ar turi
vazhinet autobuso gale - tiesiog kaip ir visur zhmones randa exploitus ir
kaip ishjot savo naudai, ar dar susikurt pigu skandaliuka.