Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Fwd
Data: 2010-03-24 15:35:05
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:hod152$1dq$1@trimpas.omnitel.net...
> zhiurim ka parashem " Nereikia aiškinti, kad visi paradai tai tolerancijos skatinimas." - vat del to mes ir nesupratom - nes mano supratimu tolerancijos skatinimas yra kaip tik tas, ko verkiant reikia lietuvai.
Taip, tolerancijos skatinimas iš principo nėra blogas dalykas. Anksčiau išsakyta mintis yra ta, kad homikų paradai tolerancijos neskatina.

> nu va, kaip mums gerai, kai gimdom statistika ad hock ane? http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior
Perskaičiau du kartus, vis tiek neradau jokios statistikos apskritai:( Prašom man, aklam, papastinti :)

> paaishkink man durnam skirtumus tarp identiteto ir seksualines orientacijos. Dar kart klausiu, ar tau bunant 13 buvo kada uzhejes noras truktelt klasioka? Tai kodel manai, kad kazhkokiems mistiniams vaikams taip nutiks?
Seksualinė orientacija yra tik dalis identiteto, kuris aktyviausiai formuojasi paauglystėje. Tada, kai paauglys suvokia save kaip atskirą individą, asmenybę, prasideda visi cirkai ir galvos skausmas tėvams. Apie hormonus net nekalbu:) Tai va, tuo metu paauglys jaučia begalinį norą surasti savo vietą gyvenime, mezga santykius su įvairiomis soc.grupėmis, subkultūromis. Atsiranda noras kam nors priklausyti. Apskritai, kyla klausimas "ar aš normalus", o apie chaosą galvoje sakyt net nereikia. Po paauglystės dažniausiai jau būna susiformavusi asmenybė, atsiranda gyvenimo tikslai, atsiranda kažkokios nusistovėjusios normos. Iki tol tokios visokios 'reklamos' turi labai didelį poveikį paaugliui.

> reishkia tu esi priesh trumpus sijonelius, apteptus maikonus ant moteru ir kitaip demonstruojamo seksualumo? Geriau kad susivynotu i paklodes, uzhsidetu maishus ant galvu - oh, wait, mes jau turim viena tokia visuomene. Kodel kai moterys demonstruoja seksualuma, tai gerai, kai vyrai - jau 'ishkrypimas - fuj, ka vaikai pagalvos' - reikai rupestingi teveliai kuriu 12metes dukreles ishsirietusios kabo one.lt - nes tai sveika...
Sekant logika, tai kadangi seksualumas yra gerai, seksas yra gerai, tai kodėl už seksą viešoje vietoje baudžiama? Wtf?
Apie išsirietusių 12mečių tėvelius sukūrei pats - galim išbraukt:)

> pala, pala, o kad vilniuj atdare lychiu lygybes europos sajungos ofisiukas kur irgi limijonai sukishti tau irgi abydna? O kad paganiems kaimiechiams moko, kad tik jie nebeaugintu savo runkeliu irgi abydna?;) Ish kur toks noras skaichiuot svetimus pinigus?:)
Noras nepainioti pinigų ir viso kito:) Jei tai verslas, tai ir taikom verslo logiką (marketingas, viešieji ryšiai, finansiniai srautai, 'pardavimai', pelnas) šiems dalykams, o ne moralines normas.
O iš kur pas tamstą noras užsimerkti prieš šitus dalykus?:)