Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis
Data: 2010-03-31 22:53:54

"CatBlack" <darius@asotra_nospam.lt> wrote in message
news:hovjmr$sg0$1@trimpas.omnitel.net...
> Aisku:)
> Man tik, kaip ir sakiau kazkada, tik vienas dalykas nesirisa: is principo
> budamas tolerantiskas (na kad ir mazumoms :)), tu taip nusiteikes pries
> religijas ir pries zmones (?) kurie jas ispazista.
> KODEL? :) Manai, jie nevisprociai ar menkesni sutverimai? :)

todel kad tolerancija nera lygu uzhsimerkimas priesh realybe. Ar tu savo
pacientams (jei esi gydytojas) skirtum jezaus akmenu laizhyma ir zhieda +15
rezistanco ligoms, kaip alternatyva antibijotikams? kodel, juk esi
tolerantishkas ivairiems vaistu brandams - ai tiksliai, mes kalbam apie
tikrus vaistus:).
Kas del religijos - mano supratimu per daug zhmoniu jau tylejo, kai reikejo
kalbeti garsiai ir mes nebegalime sau leisti toliau tyleti ir uzhsimerkti
priesh religiju neshama zhala. Pradedant ta pachia kontracepcija, vaiku
prievartavimui ir prievartautoju dangstymu, moteru engimu ir zhalojimu,
homoseksualiu zhmoniu diskriminavimo, engimo ir zhudimo, moteru lyties
organu zhalojimui, sharijos istatymu stumimui europos shalyse - ir tiesiog
papraschiausia hipokrizija, ar mokeschiu vengimu. Religija nera asmenine
nuomone ar vertybe, ji baigia tokia but, kai ji pradeda lysti I visuomenes
gyvenima.

Jei tu tiki sau viduje - tikek tu kuo nori, jezum, vishnum, buda, alachu, ar
pachiu ah-puchu - bet kai tu pradedi reikalaut specialiu privilegiju savo
isivaizdavimams, kai tu pradedi lysti I kitu zhmoniu gyvenima noredamas ji
keisti motyvuodamas savo deliuzijomis, dvasiniu lyderiu ishmonem, ar senoves
mitu knygomis, kai tu plauni smegenis masems piktybishkai pasmerkdamas jas
skurdui ir mirchiai - tu kaip minimum esi vertas teisiamuju suolo, o ne
'pagarbos', supratimo, ar tolerancijos.