Tema: Re: AW: VooDoo su vaiku nutiko
Autorius: Toxis
Data: 2010-03-31 23:16:17

"Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:hovl4o$um9$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> žmogumi, santykiu su kitais, baigiant visuomenės ar jos dalių savybėmis.
> Ta
> pati psichologija labai remiasi logika, empiriniais stebėjimais, tam tikrų
> teorijų taikymais. Tarkim žmogaus kūno kalba - manau nesiginčysi, kad ji
> tokia yra. Bet tai pakankamai abstraktus, nors ir tikras dalykas. Nieks
> negali įrodyti, kad nosies palietimas reiškia, kad žmogus meluoja. Bet
> atitinkamos kvalifikacijos žmogus, matantis kito žmogaus kūno kalbą,
> vertindamas visus jos elementus gali pasakyti, ar jis meluoja, ar ne.

tik komentaras apie paskutini teigini - nosies palietimai kaip mela
indikuojantis veiksnys veikia tik filmuose, realiai, tai kolkas labai mazhai
ishartas laukas, kolkas kad pasakyt ar zhmogus meluoja, reikia specialaus
softo, 2/3 zhmoniu grupes ir minimum poros paru - ir tai tas yra labiau
betatesto stadijoje - jei bus idomu, pabandysiu rast dokumentikos apie shita
dalyka:)

> [...]
> yra toks slidus dalykas, ne vienareikšmis atsakymas.
> Kitas, galbūt geresnis, pavyzdys gali būti reklama. Faktas, kad ji veikia
> žmones skatindama
> (pavyzdžiui) ką nors pirkti. Jeigu to nebūtų, nieks nekurtų reklamų. O va
> dėl tikslaus poveikio, tai galima diskutuoti iki pažaliavimo. Reklama
> vienaip veikia vienus žmones, kitaip kitus, trečių iš vis neveikia,
> ketvirtus užhipnotizuoja. Todėl neteisinga sakyti, kad jei pamatęs
> topshopo reklamą tu nepuoli pirkti visko ką ten siūlo, tai ta reklama
> nieko neveikia (aliuzija į homikų porelės pamatymą).

velgi, reklama yra atskiras'mokslas' - del ko ji taip traukia vaikus - ash
speju, kad del to, kad I 30/60 sekundzhiu jie sugeba sutalpint kazhkoki
vaidmeni, kartu su intro, vystymu, epogejum ir outro + garsai + viskas - o
vaikams, nesugebantiems ilgai sutelkt demesio I nieka tai tobulas
zhiuralas - minute ir tu perzhiurejai istorija. Mes, perprogramave savo
smegenis (filmu, knygu ir kitu 'ilgu uzhsiemimu pagalba) - nebeturime tokio
potraukio, bet chia tik mano teorija (niekuo neparemta). Taigi, grizhtant
prie temos - reklama yra specialiai kuriama kazhkokiai zhiniai perduot - du
gejai gatvej - tai paprastas gyvenimishkas veiksmas, I kuri vaikas matyt net
neatkreiptu demesio jei jis nebutu keliamas aplinkiniu. O jeigu tu teigi
prieshingai, tai taip isheitu, kad girtas zhmogus gatvej = alkoholio reklama
ir vertimas tavo vaika but alkoholiku... ir jokiu budu neik su vaikais I
papludimi, bo ten ish vis pilna pusnuogiu kunu:)

> Galima toliau nagrinėti, kokias grupes ta reklama veikia. Tada pasidaro
> aišku, kad labiausiai paveikiami (tarkim) yra kaimų gyventojai, mažesnio
> išsilavinimo ir moterys:). Nežinau ar tau šita informacija atrodo
> šarlataniška, dieviška, užkeikta, bet manau šioje vietoje tu sakytum "o
> vat mano močiutė gyvenanti kaime ir nemokanti skaityti, matė topshope
> puodų reklamą ir nenusipirko jų. Taigi šitas tavo teiginys (apie
> labiausiai paveikiamus žmones) yra klaidingas". Ar pagauni ką bandau
> pasakyt? :)

ash pilnai suprantu apie ka tu kalbi, tik velgi, kaip musu nuomones
ishsiskyre apie gimimu homoseksualiu ir tapimu, taip ir chia - ash nemanau,
kad 2 geju pamatymas gatveje turi tokia pachia itaka kaip reklama, ar net
pats paradas, gali but prilyginamas reklamai (kai ypach jo tiesiog galima
ishvengt ten neinant:) - taip, jei butu pradedama rodyti du
besibuchiuojantys vyrai per telika per reklamas - ash irgi prieshtarauchiau,
pasirashinechiau peticijas ir sakychiau, kad taip negalima

> Cituoju "Man idomu ish kur tu ishtraukei tokius teiginius?" :)

nu chia mano baidykle tema (dabar nebegaliu knistis, bo csk su interu
prasidejo belekas darytis ajnu zhiuret normaliia, o ne persukes galva
nezhiuredamas ka taipinu, pasiknisiu ryt:)